BINE AŢI VENIT!

marți, 14 septembrie 2010

Cotlet de porc cu cartofi


   Duminică am avut chef de ceva uşor, rapid şi bun, aşa că am decis cu soţul meu că vom mânca cotlet de porc cu cartofi prăjiţi. Ca să fie mai deosebit un pic, am prăjit cartofii în altă formă, nu cea clasică.

Reţeta pentru două persoane e cam aşa:

Ingrediente:

2 felii de cotlet de porc cu os
condiment barbeque
6 cartofi, nu foarte mari
ulei


Preparare:

Se spală carnea bine, se unge cu un pic de ulei, după care cu condimentul barbeque. Se poate prăjii în tigaie teflon, fără ulei, sau dacă aveţi un grătar electric şi prăjiţi pe ăla iese şi mai bun. Noi acum nu am avut răbdare să scoatem grătarul aşa că am prăjit în tigaie.
Cartofii se curăţă, se spală bine şi se taie cubuleţe, nu foarte mari ca să se prăjească uşor. Se pun la prăjit în uleiul încins, şi se lasă până capătă o culoare mai aurie. Mie sincer îmi plac mai prăjiţi.


Cam asta ar fi, se aşează în farfurie împreună cu cotletul, se poate orna cu două trei felii castravete şi roşii... şi e gata o masă uşoară şi gustoasă.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails