BINE AŢI VENIT!

luni, 4 octombrie 2010

Tocăniţă din carne de porc


   Ne-am tot gândit ieri ce să mâncăm, ce să mâncăm. Când şi eu şi soţul meu am zis cu voce tare că nu am mâncat de mult tocăniţă ne-am dat seama că nu mai avem de ales. Am mers repede la cumpărături, am venit acasă şi m-am şi apucat de treabă. Pentru două porţii:

Ingrediente:
300 g carne de porc mărunţită
condiment (sare, piper) barbeque, secretul gustului
un morcov
o ceapă albă
o roşie
pătrunjel verde
opţional: smântână

Preparare:
Se taie mărunt morcovul şi ceapa. 

Carnea se condimentează cu condiment barbeque. Nu am folosit sare şi piper deoarece am talentul de a săra prea tare mâncarea. 

Roşia se tăie bucăţele mici. Într-un vas, se pune puţin ulei, se pune morcovul şi ceapa la călit. Când ceapa devine sticloasă se adaugă  carnea, se lasă să se albească după care se pune roşia şi apă cât să acopere. Se poate pune şi puţin secretul gustului.
Când carnea e fiartă se pune pătrunjelul verde. Se poate consuma cu pireu de cartofi, macaroane sau doar cu pâine. Noi am ales pireul şi ardei copt. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails