BINE AŢI VENIT!

vineri, 1 octombrie 2010

Ciorbă de fasole


   Azi în meniu avem ciorbă de fasole. Nu ştiu ce ma apucat, pentru că mie nu îmi place, dar mi-am adus aminte că am mâncat când am fost însărcinată şi tare bine îmi căzuse. Soţului meu îi place foarte mult, aşa că...
   Reţeta nu este pentru 4 porţii, e cam de 2.  Nu am făcut multe fotografii, deoarece băieţelul meu a cerut foarte multă atenţie azi, aşa că nu am apucat :)

Ingrediente:
un ciolan afumat, mai mic sau mai mare, cum preferaţi
fasole aproximativ 240 g
1 ceapă albă
pentru răntaş: puţin ulei, o lingură de făină
ca şi condiment eu am pus 2 linguri de zarzavat
1 1/2 lingură bulion

Preparare:
Cu o seară înainte se curăţă fasolea şi se pune în apă la înmuiat. A doua zi, se spală ciolanul bine cu apă fierbinte şi se pune la fiert, împreună cu fasolea. Când au fiert pe jumătate, se pune ceapa tăiată mărunt. Când de pe osul de la ciolan se ia carnea uşor, se face răntaşul astfel: în puţin ulei se pune o lingură de făină şi se amestecă până capătă o culoare aurie după care se pune puţin boia. Răntaşul obţinut se adaugă la ciorbă, se pune zarzavatul şi bulionul. Se lasă se mai fiarbă cel puţin 10 minute. 
Eu am scos ciolanul, am tăiat carnea de pe în bucăţele mici şi le-am pus înapoi în ciorbă. 

Se poate servi cu ceapă verde/roşie. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails