BINE AŢI VENIT!

luni, 25 octombrie 2010

Tartă cu mere

   Când aveţi mere şi nu le mai terminaţi, aşa cum am păţit şi noi, o idee este să preparaţi o tartă care este şi gustoasă şi arătoasă. Mie nu îmi plac merele, doar în prăjituri :)
Ingrediente pentru aluat:
400 g făină
150 g zahăr
150 g margarină
100 ml lapte
1 ou
1 linguriţă bicarbonat

Ingrediente pentru umplutură:
7-8 mere mari
1-2 linguriţe scorţisoară
3 linguri zahăr
griş


Preparare:
   Se curăţă merele şi se dau pe răzătoare. Se lasă 5-10 minute. Între timp se prepară aluatul. Se pune margarina la încălzit, cât să se topească, nu de tot dar să curgă. Se pune făina într-un vas şi se adaugă zahărul, margarina topită, oul şi laptele în care am amestecat bicarbonatul. Se frământă circa 10 minute, trebuie să fie aluatul moale, să nu fie lipicios, să fie uşor de întins. La nevoie se mai poate adăuga făină sau lapte. La mine nu a fost necesar. Se împarte aluatul în două. O parte o întindem în tava unsă cu margarină, o înţepăm cu furculiţa şi o presărăm cu griş. Stoarcem merele şi le amestecăm cu zahărul şi cu scorţişoara. Aşezăm merele peste aluat şi le presărăm cu griş.

    Întindem şi cea de a doua bucată de aluat, eu am tăiat-o fâşii şi am aşezat-o peste mere. 

   Se pune la copt în cuptorul încălzit pentru 35 de minute la foc mic. Când e gata se presară cu zahăr vanilat. Poftă bună!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Arata bine!

Zsuzsa spunea...

mulţumesc :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails