BINE AŢI VENIT!

joi, 23 septembrie 2010

Tocăniţă de cartofi cu cârnaţi de casă


   La prânz m-am gândit să fac o tocăniţă de cartofi, mai ales că soţul meu nu e acasă (lui nu îi place).  Sincer nici eu nu mă dau în vânt după o astfel de mâncare dar acum chiar am avut poftă de ea. Mi-au ieşit cam trei porţii şi nu a ieşit foarte zemoasă, pentru că mie nu îmi place dacă e ca o ciorbă. :)

Ingrediente:
6 cartofi nu foarte mari
o bucată de cârnaţi de casă (cam de 20 cm lung)
1 ceapă albă
1 căţel de usturoi
1 cub Knorr de legume
puţin boia
pătrunjel verde

Preparare:
Am curăţat cartofii şi i-am  tăiat cubuleţe mici. 

Am curăţat ceapa, am tăiat-o mărunt, şi împreună cu cârnaţul tăiat felii am pus-o la călit. 

Când ceapa a devenit sticloasă am pus puţin boia. Am adăugat cartofii peste, am turnat apă doar cât să îi acopere, am pus şi cubul Knorr după care i-am pus la foc mic. 

 După ce au fiert cartofii am adăugat pătrunjelul verde şi usturoiul tăiat mărunt fără să mai las să fiarbă, doar cu capacul pus pentru ca usturoiul să dea gustul necesar. 

Noi am servit-o cu salată asortată. A ieşit foarte bună. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails