BINE AŢI VENIT!

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Pui picant cu smântână

Această reţetă am găsit-o în revista de la Kaufland şi mia plăcut mult cum se face şi cum arată.
Mie nu prea îmi place carnea de pui dar având în vedere că e cu ardei iute mai merge. Din acest punct de vedere eu şi soţul meu nu ne potrivim deoarece lui nu îi place nimic care conţine şi iute. De aceea când e vorba de iute, eu îmi pun separat. Reţeta defapt e aşa:

Ingrediente:
piept de pui, cam 1 kg
1 ceapă
1 ardei iute (eu pun sos iute la mine în farfurie)
1 căpăţână de usturoi
puţin ulei
2 roşii 
1-2 linguri bulion
smântână
1 linguriţă de făină
sare

Preparare:
Se spală carnea şi se taie cubuleţe, se pune sare. Se curăţă ceapa, usturoiul şi ardeiul iute. Decojeşti roşiile. În tigaie carnea de pui se pune la înăbuşit cu ulei şi 100 ml apă până când se pătrunde bine. Când e gata se scoate într-un castron şi se păstrează caldă. 
După ce am făcut toate astea, în uleiul rămas în tigaie se va înăbuşi în continuare ceapa şi ardeiul iute tocat mărunt. Se adaugă roşiile mărunţite, împreună cu bulionul în care au fost conservate 150 de ml de apă. Când sosul e gata îngroşat se pune smântână amestecată cu făină şi 50 de ml de apă. Se lasă la fiert, la foc mic, timp de 5 min.
Se aşează carnea în farfurii, se toarnă sosul peste, şi se poate servi cu mămăliguţă caldă alături. Se poate orna cu puţin pătrunjel verde.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails