BINE AŢI VENIT!

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Cine mai citeşte azi

    Eu am descoperit că îmi place să citesc undeva prin clasa a 8-a, când în loc să citesc ce ne trebuia la şcoală, am ales să citesc o carte, un pic cam depăşită pentru vârsta mea, care o primisem de la tata de Crăciun.
Ceea ce pot să vă spun este că atât de tare m-a atras încât am terminat-o în trei zile. Era o carte de aproximativ 400 de pagini. Nici nu ştiţi ce mândră eram de mine, fusese un record pentru mine. Cartea era în tradusă în limba maghiară, scrisă de un scriitor englez, care cuprindea o poveste de dragoste petrecută mai mult pe un vaporaş, decât pe uscat.... fata şi băiatul erau în căutare de relicve, undeva pe lângă Australia.  A fost o poveste foarte antrenantă care ma îndemnat să  citesc şi alte cărţi.
    Pot să zic că până în prezent cea mai groasă carte citită de mine este Anna Karenina, scrisă de Lev Tolstoi.
Vă aştept să comentăm împreună despre diverse cărţi....

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails