BINE AŢI VENIT!

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Vinete pane

Cum fac eu vinetele pane e un pic altfel decât am citit prin diverse reviste. Adevărul este că am învăţat de la mama, iar ea cam face altfel orice.

Ingrediente:
1 vânătă (eu o aleg mare şi mai grasă deobicei)
sare, piper
2 ouă
3-4 linguri de făină
un pic de lapte
ulei

Preparare:
Eu fac cam aşa. Bat ouăle, pun un pic de sare, adaug 2-3 linguri de făină şi amestec până nu rămân cocoloaşe după care adaug un pic de lapte cât să facă aluatul mai subţire.
Vânăta eu deobicei o decojesc, dar se poate lăsa şi cu coajă. Dacă o lăsaţi cu coajă trebuie să o spălaţi foarte bine. Mai este o metodă, puteţi să o decojiţi în stil zebră. Este alegerea voastră. După ce am trecut de partea astea vânăta o tai felii subţiri, cu căt mai subţire cu atât e mai delicioasă, dau feliile cu sare şi piper, le trec prin puţină făină cu ambele părţi după care prin aluatul obţinut din ouă şi le pun la prăjit in tigaia cu ulei încins. Le las până se rumenesc. Se pot servii cu cartofi pai, salată sau doar simplu.


Sper să vă placă reţeta, e una din preferatele mele. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails