BINE AŢI VENIT!

vineri, 17 septembrie 2010

Felii cu mac


   Mă uitam pe blogul unei cunoştinţe şi mi-am adus aminte că de la ea am învăţat această reţetă, din care iese o prăjitură tare gustoasă. La început am crezut că e complicat de preparat, dar m-am înşelat. E foarte uşor de făcut. Pe această cale vreau să îi mulţumesc la Edo pentru reţetă. Sper că data viitoare când fac să pot face o fotografie mai reuşită.

Ingrediente pentru blat:
6 albuşuri
200 g zahăr
100 g mac
60 g nucă de cocos
3 linguri făină
1/2 praf de copt

Ingrediente pentru cremă:
6 gălbenuşuri
7 linguri zahăr
5-6 linguri făină
1/2 l lapte
zahăr vanilinat
1 pachet margarină

Separat pentru ornat trebuie 1 pachet de biscuiţi Petit Beurre, şi puţină  nucă de cocos.

Preparare:
Batem albuşurile împreună cu zahărul până iese o spumă tare. Adăugăm nuca de cocos, macul, şi praful de copt amestecat cu făină. Aluatul obţinut se pune în cuptor aproximativ 15 minute.
Separat, pentru cremă, batem gălbenuşurile cu zahărul, făina, zahărul vanilinat şi laptele. Punem la fiert până se face un aluat gros. Când încă e călduţ, adăugăm margarina. Opţional,  când s-a răcit de tot, scoatem un sfert şi adăugăm un pliculeţ de capuccino.

Aşezarea se face aşa: Peste aluatul copt punem 3/4 de cremă, peste aşezăm biscuiţii, strânşi unul lângă celălalt, punem restul de cremă şi presărăm cu nucă de cocos. Se poate servi după ce bisciuţii sau înmuiat.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails