BINE AŢI VENIT!

miercuri, 22 septembrie 2010

Chifle cu sau fără ciocolată

   
   Cum sunt iar singură şi nu mai am pâine, am hotărât să nu cumpăr ci să îmi fac nişte chifle. Vreau să vă zic că e prima dată când fac dar au ieşit tare bune. Nu foarte arătoase dar gustoase. Am făcut doar patru ca să apuc să le mănânc proaspete. În una din ele am încercat să pun şi ciocolată. Reţeta pentru patru chifle e aşa:

Ingrediente:
un cub mic de drojdie
100 ml lapte
2 linguri smântână
1 linguriţă sare
1 lingură oţet
2 linguri ulei
1 lingură zahăr
300 g făină
1 ou

Preparare:
Se sfarâmă drojdia în puţin lapte căduţ, se presară cu o lingură de făină şi se lasă să se umfle. Între timp, într-un vas se pune făina, sarea, zahărul, smântâna, oţetul, restul de lapte şi uleiul şi se începe frământarea. Când drojdia a crescut o turnăm peste aluat şi continuăm să frământăm până când nu mai e lipicios.

Eu am tapetat tava cu folie de aluminiu. 

   Am lăsat aluatul la dospit până cănd a ajuns de două ori mai mare decât era. După aceea l-am împărţit în patru şi am format chiflele. Într-una din chifle am pus o linguriţă de finetti, chiar dacă ştiam că va da pe afară :)

Le-am aşezat în tavă, am bătut oul şi am uns fiecare chiflă în parte. Le-am pus în cuptorul încălzit în prealabil.
   A durat cam 30 de minute până au fost gata.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails