BINE AŢI VENIT!

duminică, 19 septembrie 2010

Brioşe cu ciocolată

   

   Azi am făcut brioşe cu ciocolată, au ieşit foarte bune, la aspect nu cine ştie ce în schimb foarte gustoase. Un desert foarte uşor şi rapid de preparat şi ce e important, nu e deloc costisitor.

Ingrediente:
4 ouă
100 g zahăr
125 g margarină
300 g făină albă
1 praf de copt dar vă recomand să puneţi 1 linguriţă bicarbonat de sodiu, eu am fost dezamăgită de praful de copt, nu ştiu de ce am folosit fiindcă eu nu folosesc....
100 ml lapte
1 tablă ciocolată amăruie
2 pliculeţe zahăr vanilat
coaja rasă de la o lămâie


Preparare:
   Am pus margarina în cuptorul cu microunde, doar cât să se înmoaie, fără a o lăsa să se topească. Am bătut ouăle cu zahărul, zahărul vanilat, praful de copt (sau bicarbonat), am adăugat margarina, făina, coaja de lămâie şi laptele. Laptele l-am pus un minut în cuptorul cu microunde, doar cât să nu fie rece.


Ciocolata am tăiat-o bucăţele mici.


Am uns tava pentru brioşe şi am turnat aluatul dar nu am umplut, am pus doar trei sfert.


Am adăugat bucăţelele de ciocolată şi am pus în cuptorul încălzit timp de 15 minute.


Am vrut să fac o glazură pe ele dar soţul meu nu a avut răbdare aşa că le-am ornat cu drajeuri colorate. Cum v-am zis şi mai sus, nu au ieşit foarte frumoase dar în schimb sunt foarte gustoase. Nu a mai rămas nici una din ele :)


Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails