BINE AŢI VENIT!

duminică, 19 septembrie 2010

Salată de vinete

   
   Mi-am dat seama că încă nu am scris nici o reţetă de salată, aşa că voi începe cu salata mea preferată. Chiar azi am făcut. Am pus şi maioneză ca să fie mai gustoasă. Nu am făcut doar o fotografie la sfârşit pentru că în timp ce preparam am uitat :)

Ingrediente:
1 vânătă mare
sare, piper
ulei de măsline
1 ceapă sau cozile de la 3 cepe verzi
1 ou
puţin muştar


Preparare:
   Am copt vânăta bine bine... Am curăţat-o şi am lăsat-o cam jumătate de oră la scurs. După ce s-a scurs, am tăiat-o cu un cuţit lat foarte mărunt. 
   Am aşezat vânăta astfel obţinută într-un vas, am pus puţină sare şi piper după gust, am adăugat uleiul de măsline, tot după gust (scriu după gust că la toată lumea îi place altfel) şi am amestecat bine. Am spălat cozile de la ceapa verde şi le-am tăiat rondele, după care le-am amestecat cu salata de vinete. 
   Am preparat maioneza cam aşa:  am pus un gălbenuş de ou şi muştar cam tot cât un gălbenuş de ou într-un castron mic şi am amestecat, în timp ce amestecam am turnat uleiul de măsline puţin câte puţin, nu foarte mult pentru că nu am vrut să iasă prea mult :). Maioneza astfel obţinută am turnat-o peste salata de vinete şi am amestecat bine. Se poate servi unsă pe pâine şi cu roşii.
   A ieşit foarte gustoasă! Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails