BINE AŢI VENIT!

luni, 31 ianuarie 2011

Oua umplute cu salata orientala

   Nu mi-a venit sa cred cand sotul meu a acceptat sa fac oua umplute, si a mai cerut si salata orientala langa. Mie imi plac ambele foarte mult, dar cum el nu prea le prefera, nu am facut pana acum. Acum a zis ca sunt bune, asa ca spre bucuria mea, voi mai face :)

Ingrediente oua umplute:
4 oua
2 linguri de ciuperci din conserva
sare, piper, maioneza (eu am folosit la tub, nu e asa gretoasa)

Ingrediente salata orientala:
4 cartofi mai mari
sare, piper, boia,1 lingurita zahar
ulei de masline, otet
1 ceapa rosie

Preparare:
   Se fierb ouale, sa fie tari. Se taie fiecare ou in doua si se scoate galbenusul. Se freaca galbenusurile cu ciupercile si se condimenteaza dupa gust cu sare si piper. Se umple fiecare jumatate de ou cu compozitia obtinuta si se orneaza cu maioneza.
   Cartofii se spala si se pun la fiert. Cand sunt gata, se curata de coaja si se taie rondele. Se condimenteaza cu sare, piper, boia, se pune zaharul si se toarna peste putin otet si ulei. Toate astea dupa gust. Ceapa se taie marunt si se adauga la cartofi. Foarte usor si rapid de facut.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails