BINE AŢI VENIT!

duminică, 30 ianuarie 2011

Am primit primul meu premiu

Este primul meu premiu si vreau sa ii multumesc la Jutka foarte foarte mult, pentru ca s-a gandit la mine. M-a emotionat enorm.
Multumesc Jutka!!!

Regulile premiului sunt urmatoarele:

1. Se scrie cateva randuri prin care se aduce la cunostinta primirea premiului la care se adauga fotografia acestuia.
2. Se pune un link la numele persoanei de la care s-a primit premiul, se lasa un mesaj pe blogul acesteia prin care se informeaza ca s-a primit premiul impreuna cu un link catre acesta.
3. Se aleg 3-5 blogeri, de preferinta incepatori sau cu putin urmaritori, se adauga cu un link la mesaj, si se instinteaza persoanele respective precum ca au primit un premiu.

Vreau sa impart si eu premiul cu urmatoarele persoane, chiar daca nu am prea multe de unde sa aleg pe moment si din pacate nu prea pot respecta partea cu incepatori :(


Multumesc pentru sprijin!!!

Un comentariu:

Edó spunea...

Nagyon kedves tőled,köszönöm szépen!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails