BINE AŢI VENIT!

marți, 23 noiembrie 2010

Spanac

   Mie nu prea îmi place spanacul dar soţul meu adoră să mănânce această mâncare, şi mai nou şi puştanul meu :). Eu am folosit spanac congelat pentru că e iarnă şi şansele de a găsi proaspăt sunt foarte mici.

Ingrediente:
450 g spanac congelat
0,5 l lapte
ulei
1 lingură făină
4 căţei de usturoi
sare


Preparare:
   Se pune spanacul la înăbuşit pentru 10 minute. Când e gata se scurge de apă. Într-o oală se toarnă puţin ulei, se pune o lingură de făină şi se amestecă deasupra unui foc mic până prinde o culoare aurie (ăsta fiind răntaşul). Se adaugă peste spanacul, după care imediat şi laptele. Laptele să nu îl puneţi tot deodată, doar în funcţie de grosimea pe care vreţi să o aibă spanacul. Se pune sare după gust şi se adaugă usturoiul tăiat mărunt sau pisat. V-a trebui să amestecaţi continu pentru a nu se prinde. Se lasă la fiert minim 10 minute. 
   Se poate servi cu cârnaţi, chifteluţe, ochiuri. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails