BINE AŢI VENIT!

marți, 16 noiembrie 2010

Bărcuţe cu salam şi şuncă

   Fiind singură acasă nu prea am chef să mănânc mâncare gătită, aşa că la gândul că aşi mânca ceva mai puţin clasic am hotărât să mă inspir din nou de la Edo şi am ales aceste bărcuţe. La ea apar cu cârnaţi dar eu am ales să pun salam şi şuncă, împreună cu ardei iute măcinat, care la mine nu putea lipsi deloc :). 
   Singura mea greşeală a fost că le-am făcut prea mari, trebuia să împart aluatul în opt şi eu l-am împărţit în patru, aşa că am obţinut nişte bărci şi nu bărcuţe :). Dacă încercaţi reţeta este foarte important să împăriţi aluatul în 8 părţi egale.

Ingrediente:
200 ml lapte
100 g smântână
1 ou
50 ml ulei (eu am folosit de măsline)
2 linguriţe sare
1 linguriţă zahăr
500 g făină
1 drojdie uscată
pentru umplutură puteţi folosi cârnaţi, salam, şuncă, brânză, toate sau doar una, cum vă cade bine, ce combinaţie vă place

Preparare:
   Din ingrediente se frământă un aluat elastic, nelipicios şi se lasă la dospit până îşi dublează dimensiunea. La jumătate din timp se poate refrământa. Aluatul dospit îl împărţim în 8 părţi egale. Fiecare bucată se întinde în formă lunguiaţă. Se aşează peste salamul, şunca, brânza (depinde de ce aţi ales pentru umplutură). 
   Se îndoaie marginile lungi, cam 2 cm, după care se rulează de jos în sus. Pe mijloc cu un cuţit ascuţit facem o tăietură adâncă. Le aşezăm în tavă şi le mai lăsăm 10 minute la dospit. 

Bărcuţele dospite le presărăm cu caşcaval ras şi le punem la copt aproximativ 25 de minute. 

Poftă bună
eu nu prea am avut chef de fotografii dar pentru poze mai detaliate puteţi vizita blogul lui Edo

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails