BINE AŢI VENIT!

miercuri, 13 octombrie 2010

Un mic dejun sănătos - Griş cu lapte


   Tot am stat şi m-am gândit ce să mănânc dimineaţă şi mi-am adus aminte de un mic dejun preparat foarte des de mama pe când eram mică. Este sănătos şi hrănitor. Griş cu lapte poate mânca orice membru al familiei. Eu am făcut doar o porţie, aşa că voi scrie reţeta aşa. Înmulţiţi cantităţile în funcţie de numărul de porţii.

Ingediente:
250 ml lapte
1 lingură zahăr
2 linguri griş
pentru topping am folosit finetti :)

Preparare:
   Am pus laptele la fiert, când a început să fiarbă am adăugat zahărul şi am amestecat până s-a topit, după care am adăugat grişul prin presărare şi am amestecat continuu, timp de 10 minute, până s-a îngroşat. Am învăţat de la soacra mea, că orice lucru făinos, griş, mălai, făină etc trebuie să fiarbă cel puţin 10 minute pentru a nu fi greu la stomac. A ieşit foarte bun. Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails