BINE AŢI VENIT!

luni, 4 octombrie 2010

Fursecuri cu rahat


Este una din reţetele mele preferate. Se face foarte uşor.

Ingrediente
400g făină
200g margarină
lapte cât cuprinde (dacă puneţi din greşeală prea mult, se mai poate adăuga făină)
150g zahăr
2 ouă
1 zahăr vanilat
1 praf de sare
1/2 linguriţă bicarbonat de sodiu
Pentru ornat: 200g rahat

Preparare:
Rahatul trebuie tăiat bucăţele. 

Se pune margarina în cuptorul cu microunde, doar cât să se înmoaie. Se frământă bine cu făina. Laptele, aproximativ 50 ml, se încălzeşte şi se pune zahărul în el pentru a se topi. Când e gata se adaugă împreună cu restul ingredientelor peste făina cu margarină şi se continuă frământarea până se obţine un aluat moale dar nu lipicios. 

Se împarte în bucăţi mai mici, se întinde fiecare bucată cam de jumătate de cm grosime şi se taie în diverse forme. Eu am tăiat cu paharul pentru că încă nu am apucat să îmi cumpăr forme pt prăjituri. 

Se aşează o folie de aluminiu în tavă, peste se aşează aluatul tăiat, se ornează cu rahat şi se pun în cuptor pt aproximativ 15 minute.

Când sunt gata se presară cu zahăr pudră.

Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails