BINE AŢI VENIT!

joi, 16 septembrie 2010

Despre Monica Anghel

   Azi am intrat pe blogul lui Monica, să văd ce am mai scris lumea şi cum au felicitat-o că a născut un băieţel mare şi sănătos. Citind pintre urări am dat peste un comentariu care ma îngrozit şi ma adus cu picioarele pe pământ ajungând la concluzia că oamenii sunt în general răi şi de asta ţara noastră nu înaintează. Părerea mea este că dacă nu ştii să zici ceva frumos mai bine să taci şi să îşi păstrezi părerea... O anume Elena, dintre multele Elene, zice aşa:


"Elena spune:
Bine zis “in sfarsit a fatat scroafa”. Insa vezi ca nu au curajul sa dea la radio aceste mesaje. Sper macar sa nu mai continue sa ne streseze cu subiectul.Poate citesc si se simt. Cine dracu e Monica asta? Nu-i ajungi nici cu prajina la nas de zici ca e cel putin vedeta internationala! Lasa-ne!!!!!!!!!!Abia slabisesi acum esti iar cat o vaca!"

   Ca să mă credeţi vă propun să intraţi şi să vă convingeţi singuri, şi poate cu acestă ocazie să o felicitaţi pe Monica deoarece, orice femeie care a născut ştie prin ce trece ea acum... chiar şi un bărbat poate înţelege de multe ori aceste momente. http://monicamamica.europafm.ro/temele-monicai/am-nascut.html

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails