BINE AŢI VENIT!

duminică, 23 ianuarie 2011

Prăjitură cu ananas si portocale

    Acum aproximativ 2 saptamani am preparat aceasta bunatate de prajitura care vreau sa va zic ca a facut furori. Sotul meu nu se putea opri din a o manca. A iesit chiar super buna.

Ingrediente:
2 oua
20 de linguri zahar
20 de linguri ulei
20 de linguri lapte
1 lingurita bicarbonat de sodiu
300 g faina

+ jumatate de ananas, 1  portocale, gris
+ pentru ornat: 1 portocala, 2 budinci de vanilie cu cele necesare pentru prepararea ei si un pliculet de gelatina

Preparare:
   am amestecat cele de sus in ordinea scrisa, aluatul obtinut l-am turnat intr-o tava unsa cu margarina si tapetata cu faina, peste aluat am presarat putin gris, peste care am pus 1 portocala taiata cubulete si ananasul. Am pus la cuptor pentru aproximativ 30 de minute. Intre timp am preparat budinca dupa instructiunile de pe ambalaj si am  taiat portocala cubulete. 



   Cand a fost gata aluatul, am turnat peste budinca, am asezat cubuletele de portocala, peste care am turnat gelatina care iar a fost preparata dupa instructiunile de pe ambalaj. Cam atat... merge repede si e si gustoasa....


Pofta buna!


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails