BINE AŢI VENIT!

marți, 21 decembrie 2010

Supă de pui cu găluşte

   Supa tradiţională de pui este una din preferatele mele. Îmi aduc aminte că atunci când eram mică era cam singura pe care o mâncam, iar azi mă uit la copii mici din familie, care au ca preferinţă supa de găluşte şi îmi dau seama că această supică v-a fi mereu preferata copiilor.

Ingrediente:
1 bucată de carne de pui (preferabil cu os)
2-3 morcovi
1 ceapă albă
2-3 rădăcini de pătrunjel
1 bucată ţelină
sare, opţional: cub knorr
pentru 15 buc de găluşte: eu am folosit un ou şi patru linguri de griş

Preparare:
   Se spală carnea, legumele se curăţă, şi se pun toate într-o oală la fiert. Se condimentează cu sare. Spuma care se adună deasupra se îndepărtează cu ajutorul unei linguri. Când au fiert legumele şi carnea, se strecoară supa într-o altă oală, şi se pune doar simplu la fiert. Între timp se prepară găluştele, mai exact, se bate oul cu grişul. Cu ajutorul unei linguri rupem bucăţi din compoziţia obţinută şi punem în supa care fierbe. În momentul în care am terminat şi începe să clocotească turnăm peste apă rece, repetând acest lucru de 2-3 ori. 
   Când punem în farfurie, adăugăm după preferinţă şi morcov, pătrunjel şi ţelină.


Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails