BINE AŢI VENIT!

luni, 6 decembrie 2010

Meatballs cu ouă


   Această reţetă am găsit-o pe site-ul LaLena şi sincer vă zic că m-a încântat tare mult aşa că am şi încercat-o. Este o mâncare cu caracter festiv, foarte arătoasă şi excelent de bună :)

Ingrediente:
4 ouă fierte
500 g carne tocată (eu am folosit amestec)
2 cepe
2 căţei de usturoi
verdeaţă: eu am folosit busuioc, pătrunjel, oregano
1 linguriţă sare
1 vârf de linguriţă piper
2 ouă
1 lingură muştar
pesmet

Preparare:
   Se căleşte ceapa, usturoiul şi verdeaţa. Se scurge de ulei, se adaugă la carnea tocată şi se amestecă bine până devine păstoasă. Se condimenteză cu sare şi piper. Se bat ouăle împreună cu muştarul.
   Împărţim carnea în patru părţi egale. Fiecare bucată o întindem cu palma. Aşezăm peste carne oul fiert şi formăm o bilă. Aşa procedăm şi cu restul de carne. 




   Trecem bila de carne prin pesmet, ou şi iar pesmet după care punem la prăjit. Când s-au rumenit le punem în cuptor pentru 15 minute. 


   Se poate servi cu orice tip de garnitură, în formă de bilă sau feliată. Noi bineînţeles că am servit cu cartofi prăjiţi şi salată verde :)


Poftă bună!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails